K2 Search i ACR przygotowały darmowego e-booka „Analiza SEO w pigułce” poświęconego analizie SEO. Na ponad 70 stronach zamieszczono unikatowe informacje dotyczące marketingu w wyszukiwarkach. Autorem pozycji jest Damian Sałkowski, SEO specialist z K2 Search, który od kilku lat realizuje projekty dla m.in dla: PZU, Microsoft, Hochland, Zumi.pl, Sage czy IKEA.
E-book „Analiza SEO w pigułce” jest pierwszym polskim podręcznikiem podejmującym zagadnienia analizy SEO. Osoby zainteresowane marketingiem wyszukiwarek znajdą w nim najbardziej aktualne zagadnienia podane w przystępny sposób. Oprócz podstaw teoretycznych odnaleźć w nim można porady praktyczne, zilustrowane licznymi grafikami. Damian Sałkowski, na przykładach pokazuje czynności, jakie należy wykonywać, aby zapewnić sukces stronie internetowej i porusza wszelkie aspekty działań optymalizujących strony internetowe dla wyszukiwarek.
Oprócz tajników analizy konkurencji w „Analizie SEO w pigułce” znalazły się rozdziały dotyczące doboru słów kluczowych oraz praktyczne opisy wykorzystania najnowszych narzędzi przeznaczonych dla pozycjonerów. Autor, zwraca uwagę na przydatne funkcje programów i wyjaśnia jak z nich korzystać. Najpopularniejsze i najbardziej przydatne programy zostały dokładnie omówione i zilustrowane licznymi grafikami.
E-book można pobrać pod adresem: http://k2search.pl/ebook-SEO/
K2 Search to należąca do Grupy K2 spółka wyspecjalizowana w marketingu w wyszukiwarkach. Pracuje m.in. dla firm takich jak IKEA, Sage czy Microsoft.
Dom mediowy ACR wyspecjalizował się w zakupie mediów interaktywnych. W portfolio jego klientów znaleźć można firmy tj. PZU, IKEA, NUTRICIA, Legrand, IMP czy Provident.
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/analiza-seo-w-pigulce-darmowy-e-book-od-k2-search-i-acr